»Za zdaj se nam zdi, da sintetična goriva ne spadajo v cestni promet, tudi tehnologije še niso tako razvite, da bi lahko to komentirali. Poleg tega pa sintetična goriva ne rešijo težave z onesnaženostjo zraka.«
»Sintetična goriva v prometu pomenijo, da se izpusti iz prometa selijo v druge sektorje. Proizvodnja sintetičnih goriv je vendarle tudi povezana z določenimi izpusti. Na eni strani tako dosežemo brezogličenje v prometu, se pa en del emisij preseli v druge sektorje.«
»Obstaja nevarnost, da v vmesnem obdobju postanemo skladišče za starejše avtomobile, ki se bodo iz razvitega dela Evrope, predvsem s severa, preselili v druge dele.«
»Odbor namestnikov stalnih predstavnikov članic pri EU-ju je potrdil, da se dogovor o standardih glede ogljikovega dioksida za avtomobile uvrsti na dnevni red torkovega zasedanja ministrov za energetiko za dokončno potrditev.«
»Smo v tesnem stiku z Evropsko komisijo, da bi našli sprejemljivo in zavezujočo rešitev. Naš cilj ostaja čimprejšnji dogovor.«
»In če to pomeni, da so za to potrebna tudi sintetična goriva v večjem obsegu, da ostane vozni park podnebno nevtralen, potem je to razlog, da se dovoli uporaba motorjev na notranje izgorevanje tudi po letu 2035, če jih poganja izključno sintetično gorivo.«